Opis aktivnosti: Potreban je predložak sa simbolima te po želji figurice i/ili predmeti iz priče (Crvenkapica, košara, baka, lovac, vuk i sl.). Komunikacijski partner i dijete sjede jedan nasuprot drugome, predložak sa simbolima stoji ispred djeteta.
Komunikacijski partner započinje aktivnost tako da pripovijeda Crvenkapicu i usporedo pokazuje simbole koji se nalaze na predlošku, a istodobno može koristiti figurice ili predmete iz priče. Nakon čitanja priče komunikacijski partner potiče aktivnost djeteta koja ovisi o djetetovim komunikacijskim i jezičnim sposobnostima.
Aktivnost se može promijeniti i upotrebom komunikacijskih pomagala s govornim izlazom (umjesto papirnatog predloška upotreba istih simbola u ICT-AAC aplikaciji e-Galerija na tabletu).




Ciljevi: Jezična proizvodnja, pripovijedanje, gramatičko označavanje.
Za dijete niže razvojne razine: logoped za početak slijedi priču govoreći i istodobno pokazujući na simbole te iščekuje od djeteta da se nadoveže pokazujući na simbol koji u priči slijedi. Za dijete naprednije razvojne razine: potiče se prepričavanje priče uz pomoć simbola, uz kombinaciju govora i simbola ili odabirom simbola na komunikacijskom pomagalu (ako dijete koristi visokotehnološki uređaj).
[*] Jagodić, I. i Rosandić, M. (2019). Rana logopedska intervencija kod dječaka s poremećajem iz spektra autizma U: M. Šimanović (Ur.). Knjiga sažetaka, Peti hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu: Rano otkrivanje, dijagnostika i podrška kod poremećaja iz spektra autizma (str. 103). Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu – HURID.