Top

13. AKTIVNOSTI ZA POTICANJE KOMUNIKACIJSKOG I JEZIČNOG RAZVOJA

  /  13. AKTIVNOSTI ZA POTICANJE KOMUNIKACIJSKOG I JEZIČNOG RAZVOJA

Monika Rosandić Grgić, Klara Popčević, Ines Jagodić i Ines Rodić Marušić


Kroz različita poglavlja u okviru udžbenika naglašeno je da odabir metoda potpomognute komunikacije ovisi o individualnim obilježjima korisnika. S obzirom na to da je potpomognutu komunikaciju nužno uvoditi u svakodnevne aktivnosti na način da komunikacijski partner modelira uporabu simbola, u ovom poglavlju je prikazano sedam različitih aktivnosti, ciljeva poticanja na dvije razine uz primjer komunikacijske ploče koja prati opisanu aktivnost. Opisane aktivnosti i prateće komunikacijske ploče služe kao primjer svim stručnjacima koji su u kontaktu s djecom rane dobi koja imaju složene komunikacijske potrebe. Primjeri su namijenjeni i roditeljima/članovima obitelji koji u okviru svakodnevnih rutina imaju brojne prilike za poticanje interakcije te komunikacijskog i jezičnog razvoja djeteta koje pokazuje osobitosti u komunikaciji, nedovoljno razumije jezik ili odstupa u jezičnoj proizvodnji.

Veličina slova
Visoki kontrast