Ponuda za članove udruge Hrvatskog saveza gluhih i nagluhih te članove Saveza Dodir
Članovima
Udruge HSGN i Saveza Dodir koji u trenutku podnošenja zahtjeva za A1
mobilnu uslugu donesu ili prijave promotivni kupon koji će za vrijeme
trajanja promocije biti
distribuirani putem posebnih prodajnih kanala te na određenim
događanjima, dostupne su sljedeće pogodnosti:
Kuponska promocija - 1 EUR popusta na mj. naknadu
Promotivna pogodnost ostvaruje se kroz popust na mjesečnu naknadu na tarifnom modelu Solidna u iznosu od 1,00 EUR. Promocija vrijedi od 21.08.2023., a dostupna je sukladno uvjetima korištenja „Uvjeti korištenja kuponske promocije uz pretplatničke tarife Solidna, Bolja, Savršena + i Apsolutna“.
Kuponska promocija – 2 EUR popusta na mj. naknadu
Promotivna pogodnost ostvaruje se kroz popust na mjesečnu naknadu na tarifnim model Bolja, Savršena + i Apsolutna u iznosu od 2,00 EUR. Promocija vrijedi od 21.08.2023., a dostupna je sukladno uvjetima korištenja „Uvjeti korištenja kuponske promocije uz pretplatničke tarife Solidna, Bolja, Savršena + i Apsolutna“.
Provedena praksa
A1 Hrvatska
kontinuirano radi na poboljšanju i unaprjeđenju ponude usluga kako bi se
osobama s invaliditetom osigurala jednaka mogućnost pristupa javnim
komunikacijskim uslugama. Kao primjer ističemo
suradnju s udrugom Hrvatskog Saveza gluhih i nagluhih koja traje već 20
godina i Saveza Dodir, te smo članovima navedenih udruga omogućili
posebne pogodnosti koje navedene pod točkom 1.
U okviru redovne edukacije agentima se daju upute o pravilnom načinu komuniciranja s osobama s invaliditetom, naglašavajući nužnost prilagodbe komunikacije između agenta i korisnika koji je osoba s invaliditetom. Jedna od takvih opcija je i mogućnost komunikacije s korisnicima putem virtualnog prodajnog mjesta – A1 virtualni shop.
A1 je jedini
operator koji svojim korisnicima nudi i mogućnost komunikacije putem
virtualnog shopa. Korisnici iz vlastitog doma mogu pristupiti virtualnom
shopu putem A1 web stranice (https://www.a1.hr/privatni/a1-virtualni-shop)
koristeći svoje računalo, tablet ili mobitel. Na taj način, korisnici
mogu doživjeti sve A1 proizvode i usluge bez potrebe za fizičkim
odlaskom na prodajno mjesto, što je osobito pogodno za osobe s
invaliditetom. Radi pojašnjenja napominjemo da je u virtualnom
shopu video veza jednosmjerna, a govorna veza dvosmjerna, što znači da
korisnik vidi agenta, pri čemu agent ne vidi korisnika, ali ostvaruju
govornu komunikaciju.
Usluge koje A1 Virtualni shop pruža korisnicima:
- pomoću
mobitela ili računala korisnici mogu kontaktirati agente u virtualnom
shopu koji putem kamere prezentiraju uređaje, te korisniku pokazuju sve
njegove tehničke mogućnosti i karakteristike,
kao i sam izgled uređaja
- moguće je usporediti dva modela uređaja, kako bi korisnik imao lakši odabir pri kupnji
-
moguće je prikazati kako izgleda TV sučelje za usluge u nepokretnoj mreži te osnovne funkcionalnosti sučelja
- može se prikazati način spajanja Homebox uređaja i povezivanja na internet
Dodatno
ističemo da A1 u svom poslovanju nastoji pomoći osobama s invaliditetom,
ne samo u odnosu prema svojim korisnicima, nego u odabiru dobavljača
prednost dajemo dobavljačima koji zapošljavaju
osobe s invaliditetom, te kao primjer ističemo kompanije iz domene
socijalnog poduzetništva URIHO, Humana Nova i Hedona. Ove kompanije
zapošljavaju osobe s invaliditetom s ciljem društvene pravednosti i
smanjenja društvenih nejednakosti jačanjem solidarnosti
i društvene povezanosti.
Na svim prodajnim mjestima postavljene su linije vodilje koje slijepim i slabovidnim osobama omogućuju samostalno kretanje.
Ponuda uređaja za osobe sa invaliditetom
Izdvajamo telefone TCL onetouch 4043, Doro 1880 i Doro 2880.
TCL onetouch 4043
- preklopni uređaj s velikim znakovima
- dugo trajanje baterije
- SOS tipka
Doro 1880:
- Doro 1880 jednostavan je 4G mobilni telefon sa širokim zaslonom
- široko razmaknute, konveksne tipke tipkovnice olakšavaju biranje i slanje poruka, a ugrađeni gumb za pomoć pruža dodatnu bezbrižnost
Doro 2880:
- Doro 2880 je 4G telefon jednostavan za upotrebu za osobe koje vole preklopni dizajn radi izbjegavanja slučajnog biranja
- dodatni zaslon prikazuje doba dana i identificira pozivatelje bez potrebe za otvaranjem telefona
- široko razmaknute tipke olakšavaju slanje poruka i pozivanje, a tu su i tipke prečaca za korištenje kamere i slanje poruka
- ostale značajke uključuju ugrađenu svjetiljku, gumb za pomoć i HAC (kompatibilnost sa slušnim pomagalima)
Pored
navedenih uređaja u ponudi imamo i pametne telefone proizvođača Samsung,
Xiaomi i Apple koji imaju predinstaliranu prilagodbu za vid, sluh,
motoriku i interakciju:
-
Vid – glasovno se izgovaraju znakovi s ekrana
-
Zumiranje zaslona i fontova
-
Sluh – prepoznavanje zvuka nop.
-
Zvona- na način da telefon bljeska
-
Telefon može puštati mono zvuk
-
Prilagođava brzinu i način reagiranja zaslona, tipki i ekranske tipkovnice