Top

10.8 Aktivnosti za samostalno učenje

  /    /  10.8 Aktivnosti za samostalno učenje
  1. Zašto su se socijalne priče pokazale učinkovitima kod osoba s poremećajem iz spektra autizma?
  2. Koji je cilj socijalnih priča?
  3. Za koja specifična ponašanja u svom svakodnevnom radu mislite da bi bile korisne socijalne priče?
  4. Što je važno napraviti prije pisanja socijalnih priča?
  5. Zašto je važno uključiti grafičke simbole i vizualne podražaje u socijalnu priču?
  6. Zamislite petogodišnje dijete s poremećajem iz spektra autizma koje se u dječjem vrtiću pri ulasku u sobu,  nakon boravka na zraku, baca i otima te ne želi ući. Pokušajte napisati socijalnu priču u ICT – AAC aplikaciji ¨Ponašalica”.
  7. Zamislite četverogodišnje dijete koje u dječjem vrtiću otima djeci igračku koju želi te ih pritom gurne ili udari kako bi ju dobilo. Pokušajte napisati socijalnu priču u ICT – AAC aplikaciji ¨Ponašalica¨.
  8. Zamislite šestogodišnje dijete s poremećajem iz spektra autizma koje se na proslavama rođendana uvijek jako uznemiri i gura slavljenika jer ono želi puhati svjećice na torti. Pokušajte napisati socijalnu priču koristeći simbole iz galerije ARAASAC.
  9. Zamislite petogodišnje dijete s poremećajem iz spektra autizma koje se kod vožnje tramvajem jako uznemiri i baca po podu ukoliko nema mjesto na koje bi sjelo. Pokušajte napisati socijalnu priču u ICT–AAC aplikaciji ¨Ponašalica¨.

Veličina slova
Visoki kontrast