- Zašto su se socijalne priče pokazale učinkovitima kod osoba s poremećajem iz spektra autizma?
- Koji je cilj socijalnih priča?
- Za koja specifična ponašanja u svom svakodnevnom radu mislite da bi bile korisne socijalne priče?
- Što je važno napraviti prije pisanja socijalnih priča?
- Zašto je važno uključiti grafičke simbole i vizualne podražaje u socijalnu priču?
- Zamislite petogodišnje dijete s poremećajem iz spektra autizma koje se u dječjem vrtiću pri ulasku u sobu, nakon boravka na zraku, baca i otima te ne želi ući. Pokušajte napisati socijalnu priču u ICT – AAC aplikaciji ¨Ponašalica”.
- Zamislite četverogodišnje dijete koje u dječjem vrtiću otima djeci igračku koju želi te ih pritom gurne ili udari kako bi ju dobilo. Pokušajte napisati socijalnu priču u ICT – AAC aplikaciji ¨Ponašalica¨.
- Zamislite šestogodišnje dijete s poremećajem iz spektra autizma koje se na proslavama rođendana uvijek jako uznemiri i gura slavljenika jer ono želi puhati svjećice na torti. Pokušajte napisati socijalnu priču koristeći simbole iz galerije ARAASAC.
- Zamislite petogodišnje dijete s poremećajem iz spektra autizma koje se kod vožnje tramvajem jako uznemiri i baca po podu ukoliko nema mjesto na koje bi sjelo. Pokušajte napisati socijalnu priču u ICT–AAC aplikaciji ¨Ponašalica¨.