Top

8.8 Aktivnosti za samostalno učenje

  /    /  8.8 Aktivnosti za samostalno učenje

1. Kod koje su djece manualni znakovi najčešći oblik potpomognute komunikacije?

2. Kojem obliku potpomognute komunikacije pripadaju manualni znakovi?

3. Kada su se manualni znakovi počeli koristiti u okviru potpomognute komunikacije?

4. Koje su prednosti komunikacije manualnim znakovima?

5. Koji čimbenici utječu na odabir manualnih znakova kao optimalnog oblika potpomognute komunikacije?

6. Koja je razlika između geste i manualnog znaka?

7. Koja je razlika između manualnih znakova i znakovnog jezika?

8. Nabrojite fonološke promjene koje se javljaju u proizvodnji manualnih znakova.

9. Kako je organiziran sadržaj rječnika u djece koja su izložena znakovanju?

10. Kojim pojmovima treba izlagati dijete/osobu kojoj nudimo manualne znakove u potpomognutoj komunikaciji i s čime je to u skladu?

11. Navedite primjer i opišite princip riječ-znak-riječ u poučavanju manualnih znakova u potpomognutoj komunikaciji.

12. Objasnite važnost podrške okoline u poučavanju manualnih znakova u potpomognutoj komunikaciji.

13. Nabrojite prednosti od korištenja manualnih znakova u potpomognutoj komunikaciji.

Veličina slova
Visoki kontrast