1. Kod koje su djece manualni znakovi najčešći oblik potpomognute komunikacije?
2. Kojem obliku potpomognute komunikacije pripadaju manualni znakovi?
3. Kada su se manualni znakovi počeli koristiti u okviru potpomognute komunikacije?
4. Koje su prednosti komunikacije manualnim znakovima?
5. Koji čimbenici utječu na odabir manualnih znakova kao optimalnog oblika potpomognute komunikacije?
6. Koja je razlika između geste i manualnog znaka?
7. Koja je razlika između manualnih znakova i znakovnog jezika?
8. Nabrojite fonološke promjene koje se javljaju u proizvodnji manualnih znakova.
9. Kako je organiziran sadržaj rječnika u djece koja su izložena znakovanju?
10. Kojim pojmovima treba izlagati dijete/osobu kojoj nudimo manualne znakove u potpomognutoj komunikaciji i s čime je to u skladu?
11. Navedite primjer i opišite princip riječ-znak-riječ u poučavanju manualnih znakova u potpomognutoj komunikaciji.
12. Objasnite važnost podrške okoline u poučavanju manualnih znakova u potpomognutoj komunikaciji.
13. Nabrojite prednosti od korištenja manualnih znakova u potpomognutoj komunikaciji.