Top

1.7 Aktivnosti za samostalno učenje

  /    /  1.7 Aktivnosti za samostalno učenje

1. Poimanje rane intervencije kroz povijest se mijenjalo. U čemu se razlikuju istraživanja „prve generacije“ i istraživanja „druge generacije“ u području rane intervencije?

2. Nabrojite obilježja učinkovitog sustava rane intervencije.

3. Rana interakcija između roditelja i djeteta ključna je jer:

 a) u njoj sudjeluje dijete i roditelj

 b) je relativno česta

 c) se tako stvara sigurna privrženost važna za daljnje učenje

 d) je rana

 Obrazložite svoj odgovor:______________________________________________________________

4. Ako stručnjaci za ranu intervenciju zajedno s roditeljima dogovaraju ciljeve i strategije poučavanja,  koji pristup u svom radu zastupaju takvi stručnjaci?

5. Za djecu s razvojnim teškoćama vrijede ista razvojna načela i princip cjelovitosti razvoja kao i za djecu bez teškoća.

 a) Točno

 b) Netočno

 Obrazložite svoj odgovor_____________________________________________________________

6. Što je zajedničko intervencijama temeljenima na rutinama, poučavanju u prirodnoj okolini, poučavanju u miljeu i intervencijama temeljenima na aktivnostima?

7. Postoje li obiteljske rutine koje se nikako ne mogu uvrstiti u intervenciju temeljenu na rutinama.

 Obrazložite svoj odgovor____________________________________________________________.

Veličina slova
Visoki kontrast