1. Poimanje rane intervencije kroz povijest se mijenjalo. U čemu se razlikuju istraživanja „prve generacije“ i istraživanja „druge generacije“ u području rane intervencije?
2. Nabrojite obilježja učinkovitog sustava rane intervencije.
3. Rana interakcija između roditelja i djeteta ključna je jer:
a) u njoj sudjeluje dijete i roditelj
b) je relativno česta
c) se tako stvara sigurna privrženost važna za daljnje učenje
d) je rana
Obrazložite svoj odgovor:______________________________________________________________
4. Ako stručnjaci za ranu intervenciju zajedno s roditeljima dogovaraju ciljeve i strategije poučavanja, koji pristup u svom radu zastupaju takvi stručnjaci?
5. Za djecu s razvojnim teškoćama vrijede ista razvojna načela i princip cjelovitosti razvoja kao i za djecu bez teškoća.
a) Točno
b) Netočno
Obrazložite svoj odgovor_____________________________________________________________
6. Što je zajedničko intervencijama temeljenima na rutinama, poučavanju u prirodnoj okolini, poučavanju u miljeu i intervencijama temeljenima na aktivnostima?
7. Postoje li obiteljske rutine koje se nikako ne mogu uvrstiti u intervenciju temeljenu na rutinama.
Obrazložite svoj odgovor____________________________________________________________.